Група №24
№ уроку/Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
41 29.10. 2020 | Підготувати повідомлення про життя Ф. Кафки. | |
42 05.11. 2020 | Франц Кафка. Життєвий і творчий шлях Ф. Кафки Характерні риси стилю Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення". | Переглянути екранізацію твору Ф. Кафки "Перевтілення"(реж.В.Фокін, 2002, Росія) |
43 12.11. 2020 | Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Особливості композиції, функції фантастики. | Схарактеризувати образи головних героїв новели Ф. Кафки. |
44 19.11. 2020 | Прочитати "Майстер і Маргарита" М.Булгакова | |
45 26.11. 2020 | Роман "Майстер і Маргарита" як "роман-лабіринт" зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Особливості композиції ("роман у романі") так оповідної структури | Уміти характеризувати героїв та ситуації. Скласти схему будови роману. |
46 03.12. 2020 | Морально-філософський зміст"єршалаїмських" розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблема кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм,пародія та ін.) й трагічного (гротеск, транформація простору й часу та ін.) | Написати розгорнуту відповідь на запитання: "Як у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита" осмислено проблему співвідношення добра та зла? Чи згодні ви з таким її розумінням?" |
47 10.12. 2020 | Розвиток мовлення. Дискусія "Що таке істина?" за романом М. Булгакова "Майстер і Маргарита" | Підготувати повідомлення про розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХст. |
48 24.12. 2020 | Франція. Гійом Аполлінер - поет авантюрист. Вірші 1898-1913 р.р. "Каліграми. Вірші Миру і Війни." Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо". Велібр у творчості Гійома Аполлінера | Підручник для 11 кл. ст.77-84 |
49 12.01. 2021 | Австрія. Райнер Марія Рільке. Життя і творчість. Аналіз віршів "Орфей. Еврідіка. Гермес", "Згаси мій зір". Філософський характер і художня довершеність лірики поета | Підручник для 11 кл. ст.86-92 |
50 19.01. 2021 | Росія. "Срібна доба" російської поезії. Олександр Блок. Зв"язок поезії О. Блока із символізмом. Антитези у вірші "Незнайома". Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя. | Прочитати "Реквієм" А.Ахматової. Один із віршів А.Ахматової вивчити напам"ять(за бажанням) |
51 26.01. 2021 | Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А.Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів. | Прочитати "Реквієм" А.Ахматової. Один із віршів А.Ахматової вивчити напам"ять(за бажанням) |
52 02.02. 2021 | Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері. | Підготуватися до контрольної роботи. |
53 09.02. 2021 | Підготуватися до контрольної роботи. | Підготувати повідомлення про антиутопію у світовій літературі. |
54 16.02. 2021 | Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Велика Британія. Джордж Оруелл. Зв"язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. | Підготуватися до художнього аналізу роману Дж. Оруелла "1984", скласти запитання для взаємоперевірки. |
55 23.02. 2021 | Підготуватися до написання контрольного твору-роздуму за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | |
56 02.03. 2021 | Контрольний твір-роздум за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | Підготувати стислі повідомлення про життя Б.Брехта. |
57 | Німеччина. Життєвий і творчий шлях Бертольда Брехта. Брехт як драматург- новатор. Епічний театр Б.Брехта: теоретичні засади й художня практика. | Прочитати драму "Матінка Кураж та її діти" |
Бертольд Брехт. Зображення війни як засобу збагачення в драмі "Матінка Кураж та її діти". Ідеї | Підготувати повідомлення про особистий досвід у другій світовій війні Генріха Белля. |
59 | Прочитати оповідання "Подоржній, коли ти прийдеш у Спа..." | |
60 | Символічний зміст оповідання"Подорожній,коли ти прийдеш у Спа...",її зв'язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. | Написати розгорнуту відповідь на запитання: "Що спільного я помітив у творах Дж. Оруелла та Г.Белля" |
61 | Розвиток мовлення. Твір-роздум "Матінка Кураж та її діти" | Повторити вивчене. |
62 | Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХст. | Прочитати повість "Старий і море" |
63 | Е.М.Гемінгвей. Повість "Старий і море". "Кодекс честі"героїв Е.М.Гемінгвея. Образ Сантьяго. | Написати твір |
№ уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
64
|
Контрольна робота за твором Е.Гемінгвея "Старий і море": "Людину можна знищити,але не можна перемогти".
|
Підготувати повідомлення про Г.Г.Маркеса
|
65
|
Підручник для 11 кл.
ст.192-198,
прочитати оповідання
|
|
66
|
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ
ст. Формування «театру абсурду». Огляд здобутків митців Ф.Дюрренлата «Візит
старої дами», Е.Йонеско «Носороги», М.Фріша «Санта Крус».
|
Підручник для 11 кл.
ст.212-220
|
67
|
Загальна характеристика розвитку кримськотатарської
літератури й культури.
|
Опрацювати матеріал підручника, ст.238-239
|
68
|
Контрольна робота з тем «Література другої половини
ХХ – поч.ХХІ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». Тести.
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу
|
69
|
Підготуватися до презентації творчого проекту
|
69 |
Немає коментарів:
Дописати коментар