Група
№22
№ уроку/Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
44 26.10. 2020 | Прочитати "Майстер і Маргарита" М.Булгакова. | |
45 28.10. 2020 | Роман "Майстер і Маргарита" як "роман-лабіринт" зі складною філософською проблематикою. Культурні та літературні джерела твору. Особливості композиції ("роман у романі") так оповідної структури. | Уміти характеризувати героїв та ситуації. Скласти схему будови роману. |
46 02.11. 2020 | Морально-філософський зміст"єршалаїмських" розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблема кохання й творчості. Засоби комічного (сатира, сарказм,пародія та ін.) й трагічного (гротеск, транформація простору й часу та ін.) | Уміти характеризувати героїв та ситуації. Скласти схему будови роману. |
47 04.11. 2020 | Розвиток мовлення. Дискусія "Що таке істина?" за романом М. Булгакова "Майстер і Маргарита" | Підготувати повідомлення про розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХст. |
48 09.11. 2020 | Франція. Гійом Аполлінер - поет авантюрист. Вірші 1898-1913 р.р. "Каліграми. Вірші Миру і Війни." Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо". Велібр у творчості Гійома Аполлінера | Підручник для 11 кл. ст.77-84, |
49 11.11. 2020 | Австрія. Райнер Марія Рільке. Життя і творчість. Аналіз віршів "Орфей. Еврідіка. Гермес", "Згаси мій зір". Філософський характер і художня довершеність лірики поета | Підручник для 11 кл. ст.86-92 |
50 16.11. 2020 | Росія. "Срібна доба" російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Блок. Зв"язок поезії О. Блока із символізмом. Антитези у вірші "Незнайома". Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя. | Підготувати повідомлення про А. Ахматову. |
51 18.11. 2020 | Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А.Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів. | Прочитати "Реквієм" А.Ахматової. Один із віршів А.Ахматової вивчити напам"ять(за бажанням) |
52 23.11. 2020 | Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері. | Підготуватися до контрольної роботи. |
53 25.11. 2020 | Підготувати повідомлення про антиутопію у світовій літературі. | |
54 07.12. 2020 | Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Велика Британія. Джордж Оруелл. Зв"язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. | Підготуватися до художнього аналізу роману Дж. Оруелла "1984", скласти запитання для взаємоперевірки. |
55 09.12. 2020 | Підготуватися до написання контрольного твору-роздуму за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | |
56 14.12. 2020 | Контрольний твір-роздум за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | Підготувати стислі повідомлення про життя Б.Брехта. |
57 16.12. 2020 | Німеччина. Життєвий і творчий шлях Бертольда Брехта. Брехт як драматург- новатор. Епічний театр Б.Брехта: теоретичні засади й художня практика. | Прочитати драму "Матінка Кураж та її діти" |
58 21.12. 2020 | Підготувати характеристики персонажів п"єси, дібравши цитати з тексту. |
59 23.12. 2020 | Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків в оповіданні "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." | Прочитати оповдання "Подорожній,коли ти прийдеш у Спа..." |
60 23.02. 2021 | Символічний зміст оповідання"Подорожній,коли ти прийдеш у Спа...",її зв'язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. | Написати розгорнуту відповідь на запитання: "Що спільного я помітив у творах Дж. Оруелла та Г.Белля" |
61 02.03. 2021 | Розвиток мовлення. Твір-роздум "Матінка Кураж та її діти" | Повторити вивчене. |
62 | Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХст. | Прочитати повість "Старий і море". |
63 | Е.М.Гемінгвей. Повість "Старий і море". "Кодекс честі"героїв Е.М.Гемінгвея. Образ Сантьяго. | Написати твір |
64 | Контрольна робота за твором Е.Гемінгвея "Старий і море": "Людину можна знищити,але не можна перемогти". | Підготувати повідомлення про Г.Г.Маркеса |
. 65 | Підручник для 11 кл. ст.192-198, прочитати оповідання | |
66 | Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду». Огляд здобутків митців Ф.Дюрренлата «Візит старої дами», Е.Йонеско «Носороги», М.Фріша «Санта Крус». | Підручник для 11 кл. ст.212-220, прочитати оповідання |
67 | Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури. Таїр Халілов. Повість «До останнього подиху». Історія життя, боротьби та любові героя твору. | Опрацювати матеріал підручника, ст.238-239 |
68 | Контрольна робота з тем «Література другої половини ХХ – поч.ХХІ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». Тести. | Повторення та систематизація вивченого матеріалу |
69 | Підготуватися до презентації творчого проєкту |
Немає коментарів:
Дописати коментар