Група
№11
№ уроку | Тема уроку | Домашнє завдання |
27 | Артюр Рембо. Художнє новаторство А.Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». | Підручник для 10 кл. ст.177-180 Підготувати відповіді на питання ст.180 |
28 | Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів) | Підручник для 10 кл. Підготувати письмові роботи |
29 | Зміни в драматургії на межі XIX-XX ст. | Підручник для 10 кл. ст.181-182 |
30 | Моріс Метерлінк як теоретик і практик «нової драми» | Підручник для 10 кл. ст.182-186 |
31 | Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зав’язків у драмі-феєрії «Синій птах» (Блакитний птах). Символіка образів. | Підручник для 10 кл. ст.186-191 |
32 | Контрольна робота з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX- поч.XX ст.». Тести. | Прочитати твір П.Коельйо «Алхімік |
№ уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
28
|
Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження
поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів).
|
Підручник для 10 кл.
Підготувати письмові роботи
|
29
|
Зміни в драматургії на межі XIX-XX ст.
|
Підручник для 10 кл.
ст.181-182 (конспект)
|
30
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар