Група
№12
№ уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
1 29.10. 2020
|
Значення художньої літератури для людини й людства ХХІ ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості.
|
Опрацювати матеріал за підручником ст.4-8 |
2 05.11. 2020
|
Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності. Гомер. Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в "Оддіссеї"
|
Опрацювати матеріал за підручником ст.11-13 |
3 12.11. 2020
|
Уславлення людського розуму,вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня,насильства,самовпевненостій марнославства. Образ Одіссея.
|
Дати письмову відповідь на запитання "Чому Гомер неодноразово називає Одіссея хитромудрим? Які епізоди поеми про це свідчать?"
|
4 19.11. 2020
|
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. Розвиток мовлення. Презентація учнівських проєктів "Специфіка італійського Відродження"
|
Прочитати поему "Божественна комедія"
|
5 26.11. 2020
|
Данте Аліг'єрі. Роль Данте в історії європейської культури. Поема "Божественна комедія" як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості композиції поеми.
|
Уміти переказувати ключові епізоди ІІІ частини "Божественної комедії"
|
6 03.12. 2020
|
Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів поеми "Божественна комедія". Жанрова своєрідність твору. | Підготувати повідомлення про театр шекспірівської доби. |
7 09.12. 2020 | Ренесанс.в Англії. Вільям Шекспір. Здобутки драматургії В.Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору. | Прочитати ІІ та ІІІ дії трагедії В.Шекспір "Гамлет" |
8 16.12. 2020 | Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. | Підготуватися до контрольної роботи. |
9 23.12. 2020 | Контрольний твір "У чому трагедія Гамлета" за трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет". | Повторити теоретичні відомості про романтизм на межі ХVІІІ-ХІХ ст. |
10 11.01. 2021 | Прочитати твір Е.Т.Гофмана "Крихітка на прізвисько Цинобер", заповнюючи стовпці "Щоденника подвійних нотаток" | |
11 18.01. 2021 | Перечитати епізод запровадження освіти у князівстві. Скласти план до історії кар"єрного злету Цахеса. | |
12 25.01. 2021 | Вивчити напам"ять вірш Ф.І.Тютчева або А.А.Фета (за вибором) |
13 01.02. 2021 | Позакласне читання. Лірика Ф.М.Тютчева й А.А.Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси та вірші поетів. | Підготуватися до контрольної роботи. |
14 08.02. 2021 | Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів Ф.М. Тютчева, А.А.Фета (письмово). "Думки, які виникли у мене після знайомства з лірикою Фета й Тютчева." | Підготувати повідомлення про розвиток романтизму в США та видатних представників. |
15 15.02. 2021 | Розвиток романтизму в США, видатні представники. Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв'язок збірки "Листя трави" з історією і життям Америки. | За підручником ознайомитися з біографією В.Вітмена,уміти характеризувати його погляди, творчість. |
16 22.02. 2021 | Образ ліричного героя збірки В.Вітмена "Листя трави". Символи. Традиції й художнє новаторство В.Вітмена. | Знайти блог Аллена Кроуфорда (Аllen Crawford) американського художника за QR-кодом Переглянути матеріали блогу (зокрема ілюстрації до твору В.Вітмена). Передати свої враження від книжки і творчого процесу художника. Вивчити напам’ять із збірки уривок з «Поеми про себе», вміти аналізувати збірку поезій «Листя трави». |
17 25.02. 2021 | Підготувати повідомлення про різновиди роману. |
18 01.03. 2021 | Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ ст. Ф.М. Достоєвський. Значення Ф.М.Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М.В.Гоголя. | Читати роман Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара". |
19 04.03. 2021 | Уміти характеризувати образ Раскольнікова. Переглянути екранізацію твору(за власним вибором | |
20 | Підготуватися до уроку позакласонго читання. М.В.Гоголь"Ніс" |
21 | Підготуватися до написання твору-роздуму за романом Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара" | |
Немає коментарів:
Дописати коментар