Група 12 (дистанційне навчання)


Група №12
№ уроку
Тема уроку
Домашнє завдання
1

29.10.
2020
Значення художньої літератури для людини й людства ХХІ ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості.
Опрацювати  матеріал за підручником ст.4-8



2

05.11.
2020
Стародавня Греція. Етапи й шедеври античності. Гомер. Міфологічні, пригодницькі й побутові елементи в "Оддіссеї"
Опрацювати  матеріал за підручником ст.11-13

3

12.11. 2020
Уславлення людського розуму,вірності, винахідливості й допитливості. Засудження беззаконня,насильства,самовпевненостій марнославства. Образ Одіссея.
Дати письмову відповідь на запитання "Чому Гомер неодноразово називає Одіссея хитромудрим? Які епізоди поеми про це свідчать?"
4

19.11.
2020
Специфіка італійського Відродження, його основні етапи, представники. 
Розвиток мовлення. Презентація учнівських проєктів "Специфіка італійського Відродження"
Прочитати поему "Божественна комедія"
5

26.11.
2020
 Данте Аліг'єрі. Роль Данте в історії європейської культури. Поема "Божественна комедія" як філософсько-художній синтез середньовічної культури й утілення ідей раннього Відродження. Особливості  композиції поеми.
Уміти переказувати ключові епізоди  ІІІ частини  "Божественної комедії"
03.12.
2020
Концепція світу й людини. Алегоричний зміст образів та епізодів поеми "Божественна комедія". Жанрова своєрідність твору.
Підготувати повідомлення про театр шекспірівської доби.

7

09.12.
2020
Ренесанс.в Англії.
Вільям Шекспір. Здобутки драматургії В.Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору.
Прочитати ІІ та ІІІ дії трагедії В.Шекспір "Гамлет"


 8 

16.12.
2020

Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів. 
Підготуватися до контрольної роботи.
9
23.12.
2020

Контрольний твір "У чому трагедія Гамлета" за трагедією Вільяма Шекспіра "Гамлет".
Повторити теоретичні відомості  про романтизм на межі ХVІІІ-ХІХ ст.
10
11.01.
2021
Прочитати твір Е.Т.Гофмана "Крихітка на прізвисько Цинобер", заповнюючи стовпці "Щоденника подвійних нотаток"
11
18.01.
2021
Перечитати епізод запровадження освіти у князівстві. Скласти план до історії кар"єрного злету Цахеса.
12
25.01.
2021

Вивчити напам"ять вірш Ф.І.Тютчева або А.А.Фета (за вибором)
13
01.02.
2021
Позакласне читання. Лірика Ф.М.Тютчева й А.А.Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси та вірші поетів.
Підготуватися до контрольної роботи.
14
08.02.
2021


Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів Ф.М. Тютчева, А.А.Фета (письмово). "Думки, які виникли у мене після знайомства з лірикою Фета й Тютчева."
 Підготувати повідомлення про розвиток романтизму в США та видатних представників.
15
15.02.
2021

Розвиток романтизму в США, видатні представники.
Місце В.Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв'язок збірки "Листя трави" з історією  і життям Америки.
За підручником ознайомитися з біографією В.Вітмена,уміти характеризувати його погляди, творчість.
16
 
22.02.
2021

Образ ліричного героя збірки В.Вітмена "Листя трави". Символи. Традиції й художнє новаторство В.Вітмена.

Знайти блог Аллена Кроуфорда (Аllen Crawford) американського художника за QR-кодом


 Переглянути матеріали блогу (зокрема ілюстрації до твору В.Вітмена).  Передати свої враження від книжки і творчого процесу художника. Вивчити напамять із збірки уривок з «Поеми про себе», вміти аналізувати збірку поезій «Листя трави».

17

25.02.
2021
Підготувати повідомлення про різновиди роману.
18

01.03.
2021
Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману ХІХ ст. Ф.М. Достоєвський. Значення Ф.М.Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Наслідування митцем традицій М.В.Гоголя.
Читати  роман Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара".
19

04.03.
2021
Уміти характеризувати образ Раскольнікова. Переглянути екранізацію твору(за власним вибором
20
Підготуватися до уроку позакласонго читання. М.В.Гоголь"Ніс"
21

Підготуватися до написання твору-роздуму за романом Ф.М.Достоєвського "Злочин і кара"




























Немає коментарів:

Дописати коментар