№ уроку/Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
47 26.10. 2020 | Розвиток мовлення. Дискусія "Що таке істина?" за романом М. Булгакова "Майстер і Маргарита" | Підготувати стислі повідомення про розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХст. |
48 02.11. 2020 | Франція. Гійом Аполлінер - поет авантюрист. Вірші 1898-1913 р.р. "Каліграми. Вірші Миру і Війни." Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо". Верлібр у творчості Гійома Аполлінера | Підручник для 11 кл. ст.77-84, |
49 09.11. 2020 | Австрія. Райнер Марія Рільке. Життя і творчість. Аналіз віршів "Орфей. Еврідіка. Гермес", "Згаси мій зір". Філософський характер і художня довершеність лірики поета | Підручник для 11 кл. ст.86-92 |
50 16.11. 2020 | Росія. "Срібна доба" російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Блок. Зв"язок поезії О. Блока із символізмом. Антитези у вірші "Незнайома". Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя. | Підготувати повідомлення про А. Ахматову. |
51 23.11. 2020 | Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А.Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів. | Прочитати "Реквієм" А.Ахматової. Один із віршів А.Ахматової вивчити напам"ять(за бажанням) |
Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері. | Підготуватися до контрольної роботи. | |
53 07.12. 2020 | Підготувати повідомлення про антиутопію у світовій літературі. | |
54 14.12. 2020 | Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Велика Британія. Джордж Оруелл. Зв"язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. | Підготуватися до художнього аналізу роману Дж. Оруелла "1984", скласти запитання для взаємоперевірки. |
55 21.12. 2020 | Підготуватися до написання контрольного твору-роздуму за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | |
56 12.01. 2021 | Контрольний твір-роздум за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | Підготувати стислі повідомлення про життя Б.Брехта. |
57 19.01. 2021 | Німеччина. Життєвий і творчий шлях Бертольда Брехта. Брехт як драматург- новатор. Епічний театр Б.Брехта: теоретичні засади й художня практика. | Прочитати драму "Матінка Кураж та її діти" |
58 26.01. 2021 | Підготувати повідомлення про особистий досвід у другій світовій війні Генріха Белля. | |
59 02.02. 2021 | Прочитати оповідання "Подоржній, коли ти прийдеш у Спа..." | |
60 09.02. 2021 | Символічний зміст оповідання"Подорожній,коли ти прийдеш у Спа...",її зв'язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. | Написати розгорнуту відповідь на запитання: "Що спільного я помітив у творах Дж. Оруелла та Г.Белля" |
61 16.02. 2021 | Розвиток мовлення. Твір-роздум "Матінка Кураж та її діти" | Повторити вивчене. |
62 23.02. 2021 | Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХст. | Прочитати повість "Старий і море". |
63 02.03. 2021
|
Е.М.Гемінгвей. Повість "Старий і море". "Кодекс честі"героїв Е.М.Гемінгвея. Образ Сантьяго.
|
Написати твір.
|
64
|
Контрольна робота за твором Е.Гемінгвея "Старий і море": "Людину можна знищити,але не можна перемогти".
|
Підготувати повідомлення про Г.Г.Маркеса
|
65
|
Підручник для 11 кл. ст.192-198, прочитати оповідання |
|
66
|
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду». Огляд здобутків митців Ф.Дюрренлата «Візит старої дами», Е.Йонеско «Носороги», М.Фріша «Санта Крус».
|
Підручник для 11 кл. ст.212-220 |
67
|
Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури. Таїр Халілов. Повість «До останнього подиху». Історія життя, боротьби та любові героя твору.
|
Опрацювати матеріал підручника, ст.238-239
|
68
|
Контрольна робота з тем «Література другої половини ХХ – поч.ХХІ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». Тести.
|
Повторення та систематизація вивченого матеріалу
|
69
|
Підготуватися до презентації творчого проекту
|
Немає коментарів:
Дописати коментар