№ уроку
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
10 29.10. 2020
|
Прочитати твір Е.Т.Гофмана "Крихітка на прізвисько Цинобер", заповнюючи стовпці "Щоденника подвійних нотаток"
|
|
11 05.11. 2020
|
Перечитати епізод запровадження освіти у князівстві. Скласти план до історії кар"єрного злету Цахеса.
|
|
12 12.11. 2020
|
Вивчити напам"ять вірш Ф.І.Тютчева або А.А.Фета (за вибором)
|
|
Розвиток мовлення. Аналітичне дослідження віршів Тютчева, Фета (письмово) | Прочитати повість Гофмана "Золотий горнець" | |
14 26.11. 2020 |
Підготувати повідомлення "Економічний розвиток США другої половини ХІХст."
|
|
15 10.12. 2020
|
Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен. Особливості світобачення митця. Зв"язок збіки "Листя трави" з історією та життям Америки. Теамтика, проблематика ,композиція збірки "Листя трави". Образ ліричного героя. |
Знати біографію В.Вітмена; уміти виразно читати, аналізувати твори поета.
|
16 17.12. 2020
|
Підготувати повідомлення про різновиди роману.
|
17 24.12. 2020 | Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Ф.М Достоєвський. Життєвий і творчий шлях письменника. Наслідування митцем традицій М.В.Гоголя. | Прочитати роман "Злочин і кара" |
18 11.02. 2021 | Уміти характеризувати образ Раскольнікова. Переглянути екранізацію твору(за власним вибором | |
19 18.01. 2021 | Підготувати повідомлення про біблійні мотиви, символізм та поліфонізм твору. | |
20 |
Біблійні мотиви. Особливості індивідуального стилю письменника. Поліфонізм твору. Екранізація романів ХІХ ст. |
|
2021 |
|
|
|
Контрольний твір-роздум за романом Ф.М Достоєвського "Злочин і кара" |
|
|
Англія. Ідейно-естетичні погляди О.Уайльда і творчий шлях митця. Проблема краси й моралі в романі "Портрет Доріана Грея". Еволюція головного героя. Система образів .Роль фантастики у творі. Символіка. |
|
22.02. 2021 |
|
Підготувати повідомлення про модернізм кінця ХІХ -поч. ХХст. |
|
Уміти виразно читати, аналізувати поезії Ш.Бодлера;визначати літературні напрями за їх ознаками |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток мовлення. Письмове аналітичне дослідження поезій Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо (за вибором учнів). |
Підготувати письмові роботи
|
|
ст.181-182
|
|
|
Прочитати драму-феєрію "Синій птах" |
|
31 |
ст.186-191
|
|
|
|
|
|
|
ст.197-198 Дібрати цитати до характеристики образу Сантьяго
|
|
|
ст.200-201 Підготувати усні повідомлення «Значення літератури для збереження миру й духовності» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар