Група №23
№ уроку/Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
48 28.10. 2020 | Франція. Гійом Аполлінер - поет авантюрист. Вірші 1898-1913 р.р. "Каліграми. Вірші Миру і Війни." Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо". Верлібр у творчості Гійома Аполлінера | Опрацювати відповідний матеріал підручника для 11кл. ст.77-84, вивчити напам. вірш "Міст Мірабо" |
49 04.11. 2020 | Австрія. Райнер Марія Рільке. Життя і творчість. Аналіз віршів "Орфей. Еврідіка.Гермес", "Згаси мій зір". Філософський характер і художня довершеність лірики поета | Опрацювати відповідний матеріал підручника для 11кл.ст.86-92, уміти виразно читати твори Р. М. Рільке "Сонети до Орфея", "Орфей, Еврідіка, Гермес" |
50 05.11. 2020 | Росія. "Срібна доба" російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Блок. Зв"язок поезії О. Блока із символізмом. Антитези у вірші "Незнайома". Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя. | Підготувати повідомлення про А. Ахматову. |
51 11.11. 2020 | Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А.Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів. | Прочитати "Реквієм" А.Ахматової. Один із віршів А.Ахматової вивчити напам"ять(за бажанням) |
52 12.11. 2020 | Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері. | Підготуватися до контрольної роботи. |
53 18.11. 2020 | Підготувати повідомлення про антиутопію у світовій літературі. |
54 11.01. 2021 | Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Велика Британія. Джордж Оруелл. Зв"язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. | Підготуватися до художнього аналізу роману Дж. Оруелла "1984", скласти запитання для взаємоперевірки. |
55 18.01. 2021 | Розкриття в романі"1984" Дж. Оруелла проблеми свободи та непокірності. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. | Підготуватися до написання контрольного твору-роздуму за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" |
56 25.01. 2021 | Контрольний твір-роздум за романом-антиутопією Дж. Оруелла "1984" | Підготувати стислі повідомлення про життя Б.Брехта. |
57 01.02. 2021 | Німеччина. Життєвий і творчий шлях Бертольда Брехта. Брехт як драматург- новатор. Епічний театр Б.Брехта: теоретичні засади й художня практика. | Прочитати драму "Матінка Кураж та її діти" |
58 08.02. 2021 | Бертольд Брехт. Зображення війни як засобу збагачення в драмі "Матінка Кураж та її діти". Ідеї | Підготувати повідомлення про особистий досвід у другій світовій війні Генріха Белля. |
59 15.02. 2021 | Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманноїьсутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні "Подоржній, коли ти прийдеш у Спа..." | Прочитати оповідання "Подоржній, коли ти прийдеш у Спа..." |
60 24.02. 2021
|
Символічний зміст оповідання"Подорожній,коли ти прийдеш у Спа...",її зв'язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.
|
Написати розгорнуту відповідь на запитання: "Що спільного я помітив у творах Дж. Оруелла та Г.Белля"
|
61 03.03. 2021 |
Розвиток мовлення. Твір-роздум "Матінка Кураж та її діти"
|
Повторити вивчене
|
62
|
Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХст. |
Прочитати повість "Старий і море"
|
63
|
Е.М.Гемінгвей. Повість "Старий і море". "Кодекс честі"героїв Е.М.Гемінгвея. Образ Сантьяго.
|
Написати твір
|
64
|
Контрольна робота за твором Е.Гемінгвея "Старий і море": "Людину можна знищити,але не можна перемогти".
|
Підготувати повідомлення про Г.Г.Маркеса
|
|
|
|
65 | Підручник для 11 кл. ст.192-198, прочитати оповідання | |
66 | Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду». Огляд здобутків митців Ф.Дюрренлата «Візит старої дами», Е.Йонеско «Носороги», М.Фріша «Санта Крус». | Підручник для 11 кл. ст.212-220 |
67 | Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури. | Опрацювати матеріал підручника, ст.238-239 |
68 | Контрольна робота з тем «Література другої половини ХХ – поч.ХХІ ст.», «Сучасна література в юнацькому читанні». Тести. | Повторення та систематизація вивченого матеріалу |
69 | Підготуватися до презентації творчого проекту |
70 |
Немає коментарів:
Дописати коментар